måndag 27 april 2009

Första dagen

...på nya jobbet i Stockholm. Hyfsat mycket att sätta sig i kan jag säga.
Men hur började dagen ?? Ja, så komiskt. Jag satt mig på cykeln och visste att på 30 min skulle jag va på jobbet - i god tid, och bara det är ju en sensation i sig - att jag skulle komma i god tid :-). Så tog jag fel i någon korsning och hamnade alldeles åt pepparn. Hann cykla 3 mil innan jag nådde Mynttorget. Nu får vi se hur det går ikväll.... törs jag ens sätta mig på hojen eller är det lika bra att övernatta här så man inte kommer vilse :-) ?

Hur som helst så känns det bra. Jag känner mig såååå välkommen och ser fram emot att köra hårt nu framöver... men jag har mycket att lära. Mycket att lära av alla dessa superduktiga och trevliga människor som jag har runt om mig.

Fikat då... hur går det med det ?? Lugn, lugn... det har hunnit blir många fika idag och fler blir det innan dagen är slut.



1 kommentar:

  1. FINNS DET INTE GPS FÖR CYKLAR??? Kul att du känner dig välkommen och tack för i går. Det var ett bra initiativ.

    SvaraRadera