fredag 20 februari 2009

Vilken fredag

Musik är ett av mina stora intressen. Ikväll lyssnade jag på nåt jag inte vanligtvis lyssnar på. Karolina Vucidolac sjöng till tre brasilianska musiker som var bland det "svettigare" jag hört. Nelson Faria på gitarr, Kiko Freitas på trummor och inte minst Ney Conceicäo på sin 6-strängade bas. Vilka lirare. Det tyckte även Jesaja som "gjorde kvällen" med sin morfar och som headbangade och applåderade flitigt under kvällen.

I morrn är jag nästan ledig. Ska träffa en kund och sedan blir det några mil i skidspåret och spelning med brassbandet. Ser fram emot en schyst lördag.

2 kommentarer:

  1. Söt Jesaja! Det hade velat se! :) Önskar dig en härlig lördag! kram.

    SvaraRadera
  2. Jag har lyssnat hur mycket på honom som helst sista året! Har lirar i en grupp som heter Nosso Trio.
    Exakt hur bra som helst!

    SvaraRadera