söndag 8 februari 2009

Också jag

Så - då var jag också igång med en blogg. Vid flera tillfällen har jag blivit uppmuntrad att börja skriva - men ni vet - man skjuter vissa saker framför sig ibland :-)
En härlig helg med barnbarnet Jesaja 1 år ligger bakom. Vi va på Jazzklubben i fredags och diggade. Fantastiskt njutbar jazzmusik i skön miljö på Brux.
Lördagen va en slappardag för Jesaja och mig och på kvällen tog jag med en polare till Gnistan och såg den franska farsen Lilla Fransyskan. Fantastiskt va en amatörteater kan vara bra och underhållande.
Nu är det söndakväll bloggen skapad. Förberedelserna för veckans engagemang är avklarade, pressinbjudan utskickad inför Christina Doctares besök. Ser fram emot att lyssna till hennes faschinerande berättelse från hennes arbete i Balkankriget. Christina är nu en av Topp-4 kandidaterna för Kristdemokraterna i Europaparlamentsvalet.

4 kommentarer:

  1. Kul Göran! Lycka till med bloggandet!!!

    SvaraRadera
  2. Kul! Lycka till med din blogg!
    Hälsn Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Hej Jag " skjuter "fortfarande. Lycka till och hoppas ni hade en bra kväll med CD
    häls Irene

    SvaraRadera