onsdag 13 januari 2010

Lokalavdelningsbesök

Ikväll ägnades kvällen hos en Östgötaavdelning.
En stor samling ur styrelse och KF grupp va samlade i Åtvidaberg ikväll. God smörgåstårta (sånt går jag igång på) och många synpunkter innebar en givande kväll. Många synpunkter att ta med till Partistyrelsen.

Åtvidaberg ja... Det va faktsikt första gången jag stannande till i Åtvidaberg och genast ringde klockorna från min tidiga ungdom. Någon fotbollsfan va jag väl inte riktigt då men av någon anledning som jag inte riktigt greppar så har jag haft två favoritklubbar i fotboll. Degerfors och Åtvidaberg. Jag vet att namn som Ralf Edström och Roland Sandberg "lurar i vassen" och bidrog till detta men jag tror det va någon av Magnussonbröderna som väckte det första intresset då det gäller Åtvidaberg. Roger vill jag minnas...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar