söndag 24 januari 2010

Barnkalas och Gudstjänst

Här är jag "häst" till Jesajas kusin Moa.

Oscarsgallerian i Örnsköldsvik - söndag kl 11 - Gudstjänst.

Det blev en intensiv helg i Örnsköldsvik.
På fredag hann jag ta en skridskotur med Jesaja - bara några minuter men så pass att han håller sig uppdaterad i skridskoåkningens ädla konst.

Ett trevligt möte med Kristdemokrater i Lycksele på lördagen innan det va dags för barnkalas. Han fyller ju 2 år den lille parveln Jesaja :-). Det va bara att ställa sig på "alla fyra" och vara häst, varg och allmänn lekkompis. Tänk att man få vara med :-). Innan sängdags så snörde vi på oss skridskorna Jesaja och jag och tog en tur till hockeyplanen. Utvecklingen är imponerande. Inte vad gäller min skridskoåkning men dock Jesajas sätt att snabbt lära sig.

Nu gäller bussresa till Sundsvall och sedan tåg hem till Sthlm. Men innan jag satt mig på bussen så hann jag till Oscarsgallerian i Ö-viks centrum där kyrkorna i stan hade gemensam Gudstjänst. Värsta grejen... knökfull i Gallerian. Bra initiativ tycker jag. Att det sedan är sååå kul att träffa alla goa vänner. Jag skulle kunna göra en lång lista med människor jag hann skaka hand med och krama om på 10 min innan det började. Värmen som strömma emot en är mycket påtaglig och den berör verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar