söndag 3 januari 2010

En massa trevligheter

Denna söndag har vart en händelserik och fantastiskt trivsam dag.

Började med besök i Pingstkyrkan i Ö-vik. En massa goa människor som klappade om, skakade hand, kramade osv. Fantastisk med denna gemenskap !!
Min dotter Hanna fyller 25 i morgon men idag var det kalas. Återigen en glädje att träffa många trivsamma människor men i huvdsak gläds jag över denna glädjekälla Hanna.

Kvällen ägnades åt en Gospelkonsert av väldigt hög klass. Stockholmskören By Grace besökte Örnsköldsvik och hade konsert i Elimkyrkan. Vilket ös, vilken feeling, vilken musik... det är bara att lyfta på hatten.

Nu börjar hockeyn. Det är JVM, semifinalnatt. Nu först Kanada-Schweiz, sen inatt Sverige-USA. Blir spännande och visst vore det kul med ett JVM-guld.

I morgon skall jag snöra på mig skridskor för första gången på minst 10 år. Förr var det Emil, Hanna och Amanda (mina barn) som man snurrade runt på isen med. Nu är det Amandas son Jesaja som snart fyller 2 år som skall "drillas". Spännande för en gammal morfar :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar