fredag 15 maj 2009

I dag va jag bartender

Idag serverade jag drinkar på Hötorget... Värsta grejen.
Saken va den att Kristdemokraterna i Sthlm hade ordnat ett opinionsmöte bland annat för att slå ett slag för minskning av införselkvoterna. Alltså den mängd alkohol som en person får föra in i landet. För att skapa fokus på detta blandande jag - tillsammans med flera andra - och serverade alkoholfria drinkar.

Sofia Modigh ( i orange jacka) - en av våra toppkandidater till Europaparlamentet - var med tillsammans med vår folkhälsominister Maria Larsson (i rosa kappa)

Vilken potential vi har i våra kandidater. Vem av dom man än lyssnar till så tänker man: Han/hon ska jag kryssa och frågan är vem jag kommer att lyssna till sista av alla. De är så bra de jag hittills mött så det torde bli den sista av de jag möter i valrörelsen som får mitt kryss... typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar