måndag 13 augusti 2012

Vilket klipp - Hur går det ihop?

Jag har - som jag tidigare berättat - flyttat från Farsta Strand till Hässelby.

Tyckte jag klippte mig billigt i grannhuset. 180 spänn, och då fick jag kvitto. Var faschinerad över det låga priset.
I fredags då jag kom hem efter jobbet gick jag ned till frisören som jag har i samma hus som jag bor i. Hon höll på att stänga så jag gick 50 meter längre bort, där nästa frisör håller till.

Gick in, blev klipp direkt och sedan skulle jag betala. "Hundra kronor sa den vänlige killen". Slog in summan i kassaapparaten. Jag betalade, fick kvitto och gick därifrån. Är fortfarande förundrad över hur det kan gå ihop. Ja, tänker så här: eller går det för huvud taget ihop....

Men, billigt är det. Det är en sak som är säker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar