torsdag 27 januari 2011

Ibland blire mycke

Just dessa dagar är sådana. Jag brukar aldrig ha problem att sova och likadant var det ikväll då jag la mig. Somnade direkt och sov gott.
Men - av någon underlig anledning så lyckas saker hinna ikapp en under sömnen - i alla fall mig.

Så nu har jag vart uppe, gjort bort en massa jobbsaker och rensat skallen. Förhoppningsvis ska jag sova gott nu då jag släcker ned och lägger mig. Klockan visar på 04.01.

För övrigt kan jag rapportera att läget är gott!
Väntar med spänning på vad som händer på jobbet. Omorganisationen har plockat undan tjänster och jag har anmält intresse att arbeta kvar. Så nu lever jag "i väntans tider". Fram till dessa ska jag de närmaste dagarna utföra mina arbetsuppgifter i Norrköping på kommundagarna och i Oslo hos de norska kristdemokraternas samling.

På måndag är allt i sin vanliga lunk igen - storbandslir i AMBB på kvällen i Tomteboda postterminals rep. lokal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar