söndag 2 januari 2011

Gott Nytt År

En hälsning som du hört förut - en sliten klyscha kanske men då jag skrev så kände jag ändå att "det önskar jag verkligen alla som öppnar min blogg".
Julen har vart bra här, tomten va riktigt snäll. Själv va jag nog också det - tror jag!

Årsskiftet har slagit mej med förkylning, inte värsta sorten men ändå känns det som nåt onödigt. Sitter på tåget på väg till Örnsköldsvik och några dagars ledighet och har ju givetvis tänkt mig till Skyttis för några skidturer. Få vad som händer.
Tåget ja - jodå, det går som tåget, är i tid. Nu återstår den drygaste delen av resan. Buss 100 från Sundsvall till Örnsköldsvik. Men - då jag kommer dit så ska jag direkt på födelsedagskalas. Alltid kul och trevligt. Min Hanna fyller 26 - och det är värt att fira. Tänk att det är 26 år sedan hon kom med navelsträngen lindad runt sin hals i många varv.  Bullertjejen :-)
Men det var då det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar