onsdag 27 oktober 2010

En oktoberonsdag

Inte är jag riktigt frisk än men det blir bättre och bättre. Cyklingen till och från jobbet va ett lyft. Va jag uppskattar att kunna röra på mig, känna kroppen arbeta och må bra av det :-).
Ja - jag känner stor tacksamhet.
Nu väntar en intensiv månad.
På lördag ska till Danmark och tala på de de danska kristdemokraternas kongress...vem trodde att jag skulle göra det för nåt år sedan? Inte jag - men jag lovar att göra det bra, tänkvärt och minnesvärt.
Lördagen därpå är jag hembjuden av mina döttrar - då skall de fira min födelsedag och fars dag. Ser fram emot vad de har i kikaren ....

Sedan har jag fått förfrågor att åka till ett par av partiets stämmor som stämmotalare. Först ska jag till Sandviken och lördagen därpå till Sölvesborg.
Mycket jobb - då stortrivs jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar