söndag 28 juni 2009

Vilken dag

Det var lite segt att komma upp idag efter ett långt och mycket intensivt Riksting.
Vi på "Västernorrlandsbänken" fick flera avsägelser i sista stund vilket innebar att vi som var där tjänstgjorde ca 20 timmar var. Förutom detta skulle jobbet skötas vilket gjorde att sömen under Rikstinget bestod av för få timmar. Men det funkar det med - ibland.

Hanna och jag klev upp tidigt och letade en badplats via nätet. Hanna hittade en, jag slog på GPS,en och sen drog vi iväg. Då vi snurrat lite efter de körordrar GPS,en gav oss så var vi nästan hemma igen - och där fanns en kanonfin badplats. Där tillbringade vi dagen. Läsande, sovande och badande - om vart annat.
Det betyder att jag snart börjar veta var jag bor :-)

Nu är det jobb och lite ledighet kommande vecka och sedan skall jag göra klar min uppsägningstid i Örnsköldsvik samtidigt som min nya jobb skall skötas. Med gott humör och mycket solsken ska det funka alldeles utmärkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar