tisdag 31 maj 2011

Mycket på en semesterdag

Idag har det vart en dag som innehållit många olika saker.

Direkt på morgon tog jag mig an persiennerna i sovrummet. Den ena hade inte gått att dra upp på ett tag så nu monterade jag ned dem och fixade till snören mm.
Medan de torkade - efter en välbehövlig tvätt färdigställdes chokladbiskvierna jag påbörjat i måndags kväll.

Lite läsning, korsordslösande på en solig balkong avrundades vid 15 tiden då jag satte mig på cykeln och drog iväg till Sollentuna för flygbladskampanj. En kampanj för att både små och stora ska kunna vistas på stora idrottsevenemang. Skall människor känna sig trygga där behövs det att de är alkoholfria.

På väg hem blev det middag på Engelen - i härlig sommarvärme. 6 mil på cykeln gör det skönt att lägga sig i sängen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar