onsdag 15 december 2010

Tisdagsnöjen

Ja, vad kan ett tisdagsnöje vara för mig?
Idag har det vart det lilla enkla - förutom att jag jobbat förståss - att få vikariera i Postorkestern. De ringde och behövde en trombonist till den julkonsert de skall ha på lördag.
Kul att få fårgan - kul då det funkar så man kan svara ja. Kul att inse att "detta va inte svårare än att det fixar jag tills lördag.

Då övningen va slut åkte jag hem till Emil (min son) - fikade gott (någon som är förvånad?) :-)
Sedan drog vi till deras nya lägenhet i Bromma med två flyttlass. Ett litet och ett stort.

Nu är det över midnatt och jag skall läsa några tidningar som ligger olästa och sedan blir det god sömn.

Ser dessutom med spänning fram emot fredagen. Partistyrelsen har sammanträde. Framtidsstrategigruppen skall presentera sin rapport och dessutom skall ny partisekreterare utses. Viktiga saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar