söndag 21 mars 2010

Söndag i halva Sverige

Godmorgon. Denna dag började trevligt - en lätt spark i magen av en 2-åring som tyckte att morfar borde stiga upp. Det tyckte inte morfar kl 7 men gjorde så ändå.
Ute sken solen och inne var det varmt och skönt. Vi gjorde oss en grön som vi broderligt delade - Jesaja och jag.

Innan kl var 10 så satt jag på en buss från Örnsköldsvik till Sundsvall. Om en stund äntrar jag tåget hem till Sthlm. Ska bli gott med lunch faktiskt. Jag tycker SJ,s mat är riktigt bra - faktiskt.

Gårdagen ägnade jag också åt resande - till Örnsköldsvik. Hann göra ett stopp på Kristdemokraternas Distriktsstämma i Timrå på vägen upp. Där fick vi bl a göa studiebesök i Östrandsfabriken. det är märkligt vilken våldsam process som krävs för att vi skall få reklamblad i brevlådan som vi genast kastar. Målet för gårdagens resa va att fira min dotter som hade 20-årskalas. Nice :-)))

Nu är det hemresa som gäller. Tack alla stämmodeltagare för trevlig gemenskap i lördags och för blomstercheckarna !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar