lördag 21 december 2013

Packar ihop

Nu har jag gjort det sista som behöver göras jobbmässigt innan jul.
Om så där 4 minuter släcker jag ned min jobbdator för att vara så ldig det bara går under Juldagarna.

Även om den måste sparkas igång några gånger innan jag är tillbaka på min arbetsplats den 8 januari så känns den långa ledigheten skön och är mycket välkommen.

I morgon - söndag - åker Maria och jag norrut. Sedan viker hon av mot Dala-Järna och jag vidare mot Örnsköldsvik innan jag ansluter i Dala-Järna i mellandagarna.

Nyårshelgen firas i Dalarna medan första dagarna i januari firas i Örnsköldsvik. Med följer skidor, julklappar och trombonen. Några små övningspass behövs för att inte vara helt bortkollrad då spelandet drar igång i januari igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar