tisdag 10 december 2013

Bilder från den fest barnen ordnade då jag nyligen fyllde 60

 Barnens kusin Martin Lindström, mina barn emil och Hanna
 Fullsatt vid bordet. Elin, RAgna, Allan, MArtin, Lena och småtjejerna Tyra och Milsi
 Min dotter Hanna med sin dotter Sally och Hannas moster Lena
 Ulf Malmström, Jonas Nordin och Hasse Lindström ser halvbusiga ut
 Torsten och Helga, Birger Karlsson och Bengt Skogetun. (Helga Östman och Bengt har varit mina politikerkollegor under många år)
 Allan Matsson och Anders Sundberg har som vanligt hyss på gång
 Min dotter Amanda och hennes kusin Lotta
 Maude Lundquist och min Maria i samspråk
 Herrar i sångtagen: Magnus Aasa, Lars Eidenvall, Lennart Eriksson och Göran Brorsson
 Här står jag med barnbarnet Leo och mågen Alexander
 Maria tillsammans med en av mina bästa vänner: Lillemor Bodin Carlson
Amanda får en puss av sonen Leo och pappa Alexander tittar avundsjukt på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar