fredag 23 oktober 2009

Nyttigheter ?

Vet inte om detta är det allra nyttigaste ... men gott är det i alla fall.
Dessa kola minns man från tiden då man va liten. Redan då fanns det alltså godis. Jag tycker de smakar ännu godare nu än då, men troligen är det någon form av nostalgitripp det handlar om. Vilken som är min favorit ? Tja, vilken fråga, alla är ju goda men då ja sticker ned handen i påsen och får upp en hallon (rött papper), nöt (grönt papper) eller lakrits (gul/svart papper) så ler jag lite extra:-), troligen har det att göra med att jag gillar dessa lite extra.

Nu är klockan prick 6 på morgonen och jag har vat vaken i 2 timmar. Hnnit förflytta mig från Ibis hotell i Malmö och befinner mig nu mitt mellan Hässleholm och Alvesta. Gräsig tid på dygnet...vem har hittat på att människan skall var vaken nu? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar