torsdag 7 juni 2012

En vanlig torsdag

Sitter på ett tåg nu. Det andra i dag faktiskt.
Efter cykelturen till Centralen satt jag mig på tåget till Uppsala.

Har hunnit lösa ett och annat under några timmar och nu blir det ledigt ett par dagar.
Ska upp och träffa dotter och barnbarn. Ett av dem - Jesaja 4 år - tar mest tid i anspråk men mellan stunderna med honom ska jag också försöka få några egna stunder med den alldeles nyfödda Leo. Att hålla ett alldeles nyfött barn i famnen är något speciellt. Ser fram emot det.

På lördag åker jag tillbaka hem igen. Ska jobba lite på söndag och sedan spela i Norrtälje på söndag eftermiddag.
Det har blivit mycket musik den sista tiden.. trombonen har använts flitigt i alla möjliga sammanhang. Trevligt tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar