tisdag 18 augusti 2009

På resande fot

Just nu är det mycket intensivt med resor i landet. Jag håller utbildningar för partikollegor som har ideella uppdrag i nominerinhgskommittéer runt om i landet.
Den översta bilden togs i Skellefteå i lördags där jag träffade representanter för Västerbotten.

Den undre bilden är tagen ikväll i Bollnäs. Imponerade att kunna samla drygt 20 st. en tisdagskväll från hela Gävleborgs län. Nu sitter jag i bilen med  två trevliga Gävlebor som skall ta mig till Centralstationen där.
Kl  23 går tåget och kl 01.30 är jag tillbaka på jobbet. Då har jag bara en 40 minuters cykeltid sen är jag hemma i lägenheten i Farsta Strand. Idag har målaren vart där och målat och  tapetserat så jag skall ställa i ordning lite innan jag kan lägga mig på rygg och "inmundiga" en välbehövd sömn.

Några timmars jobb i Sthlm och sedan bär det av till Lund och nästa utbildningstillfälle. Det var många år sedan jag besökte Lund - minns att jag då hade trombonen med och spelade på en konsert ... men det var som sagt läääänge sedan.

På lördag är det träff med Stockholmare och måndagen ägnas i Härnösand. Intensivt, lärorikt, meningsfullt och framförallt jättekul !!!!

1 kommentar:

  1. Oj vad du reser, men kom igen när du varit i Karesuando eller så..

    Magnus aasa

    SvaraRadera