tisdag 12 november 2013

Himself 60 år den 9 november 2013

 

Sture Nääslund och Martin Lindström va där ...



Mina systrar Kerstin Brittsjö och Barbro Gunnarsson sjöng sin egenhändigt ihopsnickrade text på "våran storebror han kan ...."


Smörgåstårta, mackor, kakor och annan avnjöts de två timmar jag hade öppet för några inbjudna.
Barnbarnet Jesaja, mågen Alexander, barnbarnet Sally, dottern Hanna och mågen Niklas på bilden.

Magnus Aasa, Lars Eidenvall, Lennart Eriksson och Göran Brorsson utgjorde dagen gosskör. Sjöng en egenhändigt skriver hyllningslåt till mig.


Sedan drog vi och bowlade, barnen med familjer och min Maria (i förgrunden) som dessutom vann hela bowlingfigthen...

Kvällen avslutades i Kvaved hos syster Barbro med middag, fika och lite fika till. Trevliga aktiviteter som i mycket handlade om mig. Dessutom hade alla köpt en lite present där de gjort en koppling om någon typiskt för mig eller någon minne. Det va både roligt, rörande och tänkvärt ... Vad är det som man kommer ihåg, noterar och värdesätter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar